Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Tytuł:
New media in the marketing communication of enterprises in the international market
Autorzy:
Bartosik-Purgat, Małgorzata
Współtwórcy:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego pbl
Temat:
Komunikacja marketingowa
Marketing
Media społecznościowe
Przedsiębiorstwo
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
copyright 2019
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301206055
Seria:
Marketing
Opis fizyczny:
349 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm
Tytuł pełny:
New media in the marketing communication of enterprises in the international market / Małgorzata Bartosik-Purgat
Hasło główne:
Bartosik-Purgat, Małgorzata
Typ nośnika:
Wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02212cam#a2200517#i#4500
001 1543400123312
003 WR WSB
005 20230103113754.4
008 190531s2019####pl#ad#######||0000|#eng##
015 %a UWD 2019/17160
020 %a 9788301206055
035 %a (PL)b1000000355466
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9910803888205606
035 %a 991052534973005066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %e PNN %d WR WSB
045 2 %b d2001 %b d2019
046 %k 2019
100 1 %a Bartosik-Purgat, Małgorzata %e Autor
245 1 0 %a New media in the marketing communication of enterprises in the international market / %c Małgorzata Bartosik-Purgat.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c copyright 2019.
300 %a 349 stron : %b ilustracje, fotografie, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Specjaliści ds. marketingu
388 1 %a 2001-
490 1 %a Marketing
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 283-312.
521 8 %a Dla osób, które badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe, a także studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
536 %a The publication has been co-financed with the National Science Center, 2015/17/B/HS4/00309
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Komunikacja marketingowa %2 DBN
650 7 %a Marketing %2 DBN
650 7 %a Media społecznościowe %2 DBN
650 7 %a Przedsiębiorstwo %2 DBN
655 7 %a Opracowanie %2 DBN
658 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1543400123312 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-20605-5
999 %b KasiaW (03/01/2023) %c KasiaW (03/01/2023 ; 000, 040) %c KasiaW (03/01/2023) %r 2019

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 29202
Sygnatura:
W M/-eng
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 29203
Sygnatura:
W M/-eng
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 29204
Sygnatura:
W M/-eng
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies