Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Tytuł:
Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
Autorzy:
Pispers, Ralf
Rode, Joanna
Fischer, Benjamin
Współtwórcy:
Bluszcz, Ewa Tłumaczenie
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego pbl
Temat:
Handel elektroniczny
Internet
Marketing cyfrowy
Neuromarketing
Satysfakcja konsumentów
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2021
Wydanie:
Wydanie I
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:
9788382204476
9788382204483
9783648108994
Opis fizyczny:
226 stron : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 24 cm
Tytuł pełny:
Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym / Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer ; tłumaczenie: Ewa Bluszcz
Typ nośnika:
Wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02382cam#a2200601#i#4500
001 1543300120302
003 WR WSB
005 20220315134232.2
008 210608s2021####pl#aocdf#####|000#0#pol#c
015 %a UWD 2021/18924
020 %a 9788382204476 %q (oprawa miękka)
020 %z 9788382204483 %q (e-book)
020 %z 9783648108994 %q (oryginał)
035 %a (PL)b1000000982811
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9912199240905606
035 %a 991052899000705066
040 %a WA N %c WA N %d WA N %d KR U %d WA N %d LUBL KUL %e PNN %d WR WSB
041 1 # %a pol %h ger
045 2 %b d2011 %b d2018
046 %k 2018
245 0 0 %a Neuromarketing w Internecie : %b pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym / %c Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer ; tłumaczenie: Ewa Bluszcz.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Neuromarketing im Internet : %b gehirngerechtes Kundenerlebnis in der digitalen Welt, %f 2018
246 3 0 %a Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2021.
300 %a 226 stron : %b fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
388 # %a 2001-
500 %a W książce także ISBN oryginału.
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 219-223.
648 7 %a 2001- %2 DBN
650 7 %a Handel elektroniczny %2 DBN
650 7 %a Internet %2 DBN
650 7 %a Marketing cyfrowy %2 DBN
650 7 %a Neuromarketing %2 DBN
650 7 %a Satysfakcja konsumentów %2 DBN
655 7 %a Poradnik %2 DBN
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Pispers, Ralf %e Autor
700 1 # %a Rode, Joanna %e Autor
700 1 # %a Fischer, Benjamin %e Autor
700 1 # %a Bluszcz, Ewa %e Tłumaczenie
710 2 # %a Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1543300120302 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8220-447-6 (oprawa miękka)
920 %z 978-83-8220-448-3 (e-book)
920 %z 978-3-648-10899-4 (oryginał)
999 %b KasiaW (15/03/2022) %c KasiaW (15/03/2022 ; 000, 040) %r 2021

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 28393
Sygnatura:
W M/E-M
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 28391
Sygnatura:
W M/E-M
Status:
Wypożyczona
Położenie:
wypożyczalnia
Niedostępny
Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 28392
Sygnatura:
W M/E-M
Status:
Wypożyczona
Położenie:
wypożyczalnia
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies