Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama cyfrowa : podręcznik

Tytuł:
Reklama cyfrowa : podręcznik
Autorzy:
McStay, Andrew
Temat:
Reklama internetowa
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opis fizyczny:
306 s
Tytuł pełny:
Reklama cyfrowa : podręcznik / Andrew McStay
Hasło główne:
McStay, Andrew
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00777nam#a2200193#i#4500
001 1543100114451
003 WR WSB
005 20210708075218.4
008 200421s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a McStay, Andrew.
245 0 0 %a Reklama cyfrowa : %b podręcznik / %c Andrew McStay.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2020.
300 %a 306 s.
650 9 %a Reklama internetowa
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1543100114451 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://han.wsb.wroclaw.pl/han/ibuk-wroclaw/https/libra.ibuk.pl/book/217401 %y DOSTĘP DO WERSJI ELEKTRONICZNEJ KSIĄŻKI
920 %a ISBN 978-83-8142-618-3
999 %b bartekp (21/04/2020) %d bartekp (21/04/2020)


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies