Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

Tytuł:
Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym
Autorzy:
Bartosik-Purgat, Małgorzata
Temat:
Media społecznościowe - a marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing międzynarodowy
Rok wydania:
2019
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
Opis fizyczny:
369 s
Tytuł pełny:
Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Małgorzata Bartosik-Purgat
Hasło główne:
Bartosik-Purgat, Małgorzata
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00944nam#a2200217#i#4500
001 1543100114409
003 WR WSB
005 20210708075218.5
008 200416s########pl#||||g#||||||||#||pol#d
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Bartosik-Purgat, Małgorzata.
245 0 0 %a Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / %c Małgorzata Bartosik-Purgat.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2019.
300 %a 369 s.
650 9 %a Media społecznościowe %x a marketing
650 9 %a Komunikacja marketingowa
650 9 %a Marketing międzynarodowy
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1543100114409 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://han.wsb.wroclaw.pl/han/ibuk-wroclaw/https/libra.ibuk.pl/book/200083 %y DOSTĘP DO WERSJI ELEKTRONICZNEJ KSIĄŻKI
920 %a ISBN 978-83-01-20329-0
999 %b bartekp (16/04/2020) %d bartekp (16/04/2020)


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies