Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania

Tytuł:
Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania
Autorzy:
Gregor, Bogdan (1943- )
Współtwórcy:
Gregor, Bogdan (1943- ) Redakcja
Kaczorowska-Spychalska, Dominika Redakcja
Państwowe Wydawnictwo Naukowe pbl
Temat:
Decyzje
Gospodarka oparta na wiedzy
Komunikacja marketingowa
Marketing
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Wyd. I
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301202248
Seria:
Marketing
Opis fizyczny:
272 strony : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm
Tytuł pełny:
Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska
Hasło główne:
Gregor, Bogdan (1943- )
Typ nośnika:
Wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02375cam#a2200541#i#4500
001 1543100114407
003 WR WSB
005 20210708075218.4
008 181128s2018####pl#aod#f#####|000#0#pol##
015 %a PB 2018/32777
020 %a 9788301202248
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN %d WR WSB
045 2 %b d2001 %b d2018
046 %k 2018
100 1 %a Gregor, Bogdan %d (1943- ) %e Autor
245 1 0 %a Marketing w erze technologii cyfrowych : %b nowoczesne koncepcje i wyzwania / %c redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska.
250 %a Wyd. I
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2018.
300 %a 272 strony : %b ilustracje, fotografie, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
380 %a Publikacje naukowe
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe
385 %a Menedżerowie
385 %a Przedsiębiorcy
388 1 %a 2001-
490 1 %a Marketing
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
521 8 %a Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
536 %a Publikacja współfinansowana przez PGE Obrót S.A.
650 9 %a Decyzje %2 DBN
650 9 %a Gospodarka oparta na wiedzy %2 DBN
650 9 %a Komunikacja marketingowa %2 DBN
650 9 %a Marketing %2 DBN
650 9 %a Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) %2 DBN
658 # %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Gregor, Bogdan %d (1943- ) %e Redakcja
700 1 # %a Kaczorowska-Spychalska, Dominika %e Redakcja
710 2 # %a Państwowe Wydawnictwo Naukowe %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1543100114407 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://han.wsb.wroclaw.pl/han/ibuk-wroclaw/https/libra.ibuk.pl/book/199532 %y DOSTĘP DO WERSJI ELEKTRONICZNEJ KSIĄŻKI
920 %a ISBN 978-83-01-20224-8
999 %b bartekp (16/04/2020) %d bartekp (16/04/2020) %c bartekp (16/04/2020 ; 040, 856+) %r 2018


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies