Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów

Tytuł:
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów
Autorzy:
Stawarz-García, Barbara (ekonomia)
Współtwórcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN. pbl
Temat:
Content marketing
Media społecznościowe
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
copyright 2018
Wydanie:
Wydanie 2
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301196691
Seria:
E-marketing
Opis fizyczny:
180 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm
Tytuł pełny:
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García
Hasło główne:
Stawarz-García, Barbara (ekonomia)
Typ nośnika:
Wolumin
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01942cam#a2200493#i#4500
001 1543000109502
003 WR WSB
005 20210708075213.7
008 171129s2018####pl#ad##f#f###|000#0#pol##
015 %a PB 2018/198
020 %a 9788301196691
035 %a (PL-WaBN)b58249436-48omnis_nlop
035 %a b58249436
035 %a (OCoLC)1014109341
035 %a (PL)b0000058249436
035 %a 991019753089705066
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WR WSB
046 %k 2018
100 1 %a Stawarz-García, Barbara %c (ekonomia). %e Autor
245 1 0 %a Content marketing i social media : %b jak przyciągnąć klientów / %c Barbara Stawarz-García.
250 %a Wydanie 2.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c copyright 2018.
300 %a 180 stron : %b ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Dziennikarze
385 %a Specjaliści ds. marketingu
388 1 %a 2001-
490 1 %a E-marketing
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
521 8 %a Dla marketingowców, specjalistów PR, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
650 9 %a Content marketing %2 DBN
650 9 %a Media społecznościowe %2 DBN
658 # %a Media i komunikacja społeczna
658 # %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a E-marketing - PWN
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1543000109502 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://han.wsb.wroclaw.pl/han/ibuk-wroclaw/https/libra.ibuk.pl/book/185733 %y DOSTĘP DO WERSJI ELEKTRONICZNEJ KSIĄŻKI
920 %a ISBN 978-83-01-19669-1
999 %b bartekp (22/02/2019) %c bartekp (22/02/2019 ; 000, 040, 856+, 920) %r 2018


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies