Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta

Tytuł:
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta
Autorzy:
Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Współtwórcy:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. pbl
Temat:
Komunikowanie marketingowe
Konsumenci (ekonomia)
Marka (ekonomia)
Marketing elektroniczny
Media społecznościowe
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2018
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:
9788381422819
9788381422826
Tytuł pełny:
Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta / Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Hasło główne:
Karpińska-Krakowiak, Małgorzata
Typ nośnika:
Dokument online
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01981cam#a2200469#i#4500
001 1543000109499
003 WR WSB
005 20210708075213.2
006 m#####o##d#|######
007 cr#cn#nnnann|n
008 190217s2018####pl#ado##o#####000#0#pol##
020 %a 9788381422819
020 %a 9788381422826 %q e-ISBN
035 %a (PL)b1000000294779
035 %a 991052510397905066
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d WR WSB %d WR WSB
045 2 %b d1983 %b d2017
046 %k 2018
100 1 %a Karpińska-Krakowiak, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Kapitał marki w mediach społecznościowych : %b perspektywa konsumenta / %c Małgorzata Karpińska-Krakowiak.
256 %a Dane tekstowe.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2018.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Dokument online %b cr %2 rdacarrier
347 %a Plik tekstowy %b PDF %c 2,49 MB
380 %a E-booki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
536 %a Wydanie publikacji sfinansowane ze środków grantu Narodowego Centrum Nauki kod projektu: B1512000000652000, nr umowy: UMO-2014/15/B/HS4/00844
650 9 %a Komunikowanie marketingowe %2 DBN
650 9 %a Konsumenci (ekonomia) %2 DBN
650 9 %a Marka (ekonomia) %2 DBN
650 9 %a Marketing elektroniczny %2 DBN
650 9 %a Media społecznościowe %2 DBN
658 # %a Media i komunikacja społeczna %2 DBN
658 # %a Zarządzanie i marketing %2 DBN
710 2 # %a Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1543000109499 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
856 4 # %u http://han.wsb.wroclaw.pl/han/ibuk-wroclaw/https/libra.ibuk.pl/book/201866 %y DOSTĘP DO WERSJI ELEKTRONICZNEJ KSIĄŻKI
920 %a ISBN 978-83-8142-281-9
999 %b bartekp (22/02/2019) %c bartekp (22/02/2019 ; 000, 040, 856+, 920) %c justynaz (19/03/2019 ; 040, 500-, 504-, 530-, 538-, 546-, 920-) %r 2018

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 25843
Sygnatura:
W M/E-M
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies