- Tytuł:
- Marka przywództwa : jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa
- Autorzy:
- Ulrich, David (1953- )
Smallwood, W. Norman - Współtwórcy:
- Pawłowski, Konrad. Tł.
MT Biznes. pbl. - Temat:
- Przywództwo
Zarządzanie - Rok wydania:
- cop. 2009
- Wydawca:
- Warszawa : MT Biznes
- ISBN:
- 9788361040798
- Seria:
- Biznesola : nowe kierunki w biznesie
- Opis fizyczny:
- 304 s. : il. ; 24 cm
- Tytuł pełny:
- Marka przywództwa : jak rozwijać liderów nastawionych na potrzeby klienta i zapewnić firmie ciągłość dobrego przywództwa / Dave Ulrich & Norman Smallwood ; przekł. Konrad Pawłowski
- Hasło główne:
- Ulrich, David (1953- )
- Książka