Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Tytuł:
Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Autorzy:
Opolski, Krzysztof
Modzelewski, Piotr
Temat:
Sektor publiczny - zarządzanie
Zarządzanie jakością
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Warszawa : CeDeWu
ISBN:
8387885649
Opis fizyczny:
190 s. ; 24 cm
Tytuł pełny:
Zarządzanie jakością w usługach publicznych / Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski
Hasło główne:
Opolski, Krzysztof
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00791nam#a2200229#i#4500
001 1542400061210
003 WR WSB
005 20210708075116.9
008 130702s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8387885649
035 %a IDWydania6019
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Opolski, Krzysztof.
245 1 0 %a Zarządzanie jakością w usługach publicznych / %c Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski.
260 %a Warszawa : %b CeDeWu, %c 2004.
300 %a 190 s. ; %c 24 cm.
650 9 %a Sektor publiczny %x zarządzanie
650 9 %a Zarządzanie jakością
700 1 # %a Modzelewski, Piotr.
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400061210 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-87885-64-9
999 %b bk (24/09/2007 12:52:33) %r 2004

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 6086
Sygnatura:
W OZ/MET/TQM
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies