Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty

Tytuł:
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty
Autorzy:
Bielski, Ireneusz
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka
ISBN:
8388607685
Opis fizyczny:
473, [1] s. : il. ; 23 cm
Tytuł pełny:
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski
Hasło główne:
Bielski, Ireneusz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00752nam#a2200205#i#4500
001 1542400060530
003 WR WSB
005 20210708075113.0
008 130702s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8388607685
035 %a IDWydania13854
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Bielski, Ireneusz.
245 1 0 %a Współczesny marketing : %b filozofia, strategie, instrumenty / %c Ireneusz Bielski.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Studio Emka, %c 2006.
300 %a 473, [1] s. : %b il. ; %c 23 cm.
650 9 %a Marketing
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400060530 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-88607-68-5
999 %b halinaj (05/12/2012 14:14:40) %d halinaj (05/12/2012 14:03:21) %r 2006

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 21540
Sygnatura:
W M
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Biblioteka:
Biblioteka UWSB MERITO w Opolu
Nr inwentarza:
kop 4117
Sygnatura:
CO M
Status:
Dostępna
Położenie:
Czytelnia Opole
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies