Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe dużych sieci handlowych

Tytuł:
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych
Autorzy:
Domański, Tomasz
Temat:
Handel - marketing
Marketing
Rok wydania:
2001
Wydawca:
Warszawa-Łódż : Wydaw. Naukowe PWN
ISBN:
8301136472
Seria:
Przedsiębiorczość
Opis fizyczny:
177 s. ; 24 cm
Tytuł pełny:
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański
Hasło główne:
Domański, Tomasz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00801nam#a2200241#i#4500
001 1542400058691
003 WR WSB
005 20210708075104.0
008 130702s2001####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8301136472
035 %a IDWydania2490
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Domański, Tomasz.
245 1 0 %a Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / %c Tomasz Domański.
260 %a Warszawa-Łódż : %b Wydaw. Naukowe PWN, %c 2001.
300 %a 177 s. ; %c 24 cm.
490 1 %a Przedsiębiorczość
650 9 %a Handel %x marketing
650 9 %a Marketing
830 0 %a Przedsiębiorczość
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400058691 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-01-13647-2
999 %b bk (24/09/2007 12:45:50) %r 2001

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 4646
Sygnatura:
W M/STR
Status:
Wypożyczona
Położenie:
wypożyczalnia
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies