Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Tytuł:
Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Autorzy:
Bullock, Sarah
Temat:
Reklama - psychologia
Konsumenci (ekon.) - psychologia
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Gliwice : Helion
ISBN:
9788324613908
Seria:
Onepress Exclusive
Opis fizyczny:
247 s. : il. ; 24 cm
Tytuł pełny:
Reklama podprogowa : jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy / Sarah Bullock
Hasło główne:
Bullock, Sarah
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00868nam#a2200241#i#4500
001 1542400057531
003 WR WSB
005 20210708075058.1
008 130702s2008####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788324613908
035 %a IDWydania9185
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Bullock, Sarah.
245 1 0 %a Reklama podprogowa : %b jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy / %c Sarah Bullock.
260 %a Gliwice : %b Helion, %c 2008.
300 %a 247 s. : %b il. ; %c 24 cm.
490 1 %a Onepress Exclusive
650 9 %a Reklama %x psychologia
650 9 %a Konsumenci (ekon.) %x psychologia
830 0 %a Onepress Exclusive
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400057531 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-246-1390-8
999 %b bartekp (03/03/2009 17:42:35) %d bartekp (03/03/2009 17:37:43) %r 2008

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 10420
Sygnatura:
W M/PRM
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies