Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Principles of marketing

Tytuł:
Principles of marketing
Autorzy:
Kotler, Philip
Armstrong, Gary
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2012
Wydanie:
14th ed
Wydawca:
Boston : Pearson
ISBN:
9780273752431
Opis fizyczny:
136 s. : il. (w tym kolor.) ; 29 cm
Tytuł pełny:
Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong
Hasło główne:
Kotler, Philip
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00778nam#a2200229#i#4500
001 1542400056311
003 WR WSB
005 20210708075053.1
008 130702s2012####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9780273752431
035 %a IDWydania14182
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Kotler, Philip.
245 1 0 %a Principles of marketing / %c Philip Kotler, Gary Armstrong.
250 %a 14th ed.
260 %a Boston : %b Pearson, %c 2012.
300 %a 136 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 29 cm.
650 9 %a Marketing
700 1 # %a Armstrong, Gary.
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400056311 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-0-273-75243-1
999 %b annac (10/04/2013 19:17:52) %d annac (10/04/2013 19:10:46) %r 2012

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 19774
Sygnatura:
W M/-eng
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies