- Tytuł:
- Podręcznik obsługi klienta : zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów = poznaj wymagania i oczekiwania klientów, zaprojektuj i wdroż standardy obsługi klienta, zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem
- Autorzy:
- Lake, Neville
- Współtwórcy:
- Hickley, Kristin. Ws
Jawień, Robert. Tł.
Kanclerz, Anna. Tł. - Temat:
- Obsługa klienta - podręcznik
Techniki sprzedaży - podręcznik - Rok wydania:
- cop. 2005
- Wydawca:
- Gliwice : Helion
- ISBN:
- 8373618155
- Seria:
- Onepress
Exclusive - Opis fizyczny:
- 215 s. : il. ; 24 cm
- Tytuł pełny:
- Podręcznik obsługi klienta : zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów = poznaj wymagania i oczekiwania klientów, zaprojektuj i wdroż standardy obsługi klienta, zbuduj relacje pomiędzy firmą a klientem / Neville Lake & Kristin Hickley ; [tł. Robert Jawień, Anna Kanclerz]
- Hasło główne:
- Lake, Neville
- Książka