Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Opakowanie jako instrument marketingu

Tytuł:
Opakowanie jako instrument marketingu
Autorzy:
Hales, Colin F
Temat:
Marketing - zagadnienia
Opakowania - zagadnienia
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne
Seria:
Marketing bez Tajemnic
Tytuł pełny:
Opakowanie jako instrument marketingu / Colin F. Hales
Hasło główne:
Hales, Colin F
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00722nam#a2200205#i#4500
001 1542400054154
003 WR WSB
005 20210708075043.4
008 130702s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#d
035 %a IDWydania100
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Hales, Colin F.
245 1 0 %a Opakowanie jako instrument marketingu / %c Colin F. Hales.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, %c 1999.
490 1 %a Marketing bez Tajemnic
650 9 %a Marketing %x zagadnienia
650 9 %a Opakowania %x zagadnienia
830 0 %a Marketing bez Tajemnic
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400054154 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (24/09/2007 12:42:14) %r 1999

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 2601
Sygnatura:
W M/DYS
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies