Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu

Tytuł:
Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu
Autorzy:
Prymon, Marek
Temat:
Marketing
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Wrocław : Ekspert
Tytuł pełny:
Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu / Marek Prymon
Hasło główne:
Prymon, Marek
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00593nam#a2200169#i#4500
001 1542400052989
003 WR WSB
005 20210708075037.5
008 130702s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#d
035 %a IDWydania463
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Prymon, Marek.
245 1 0 %a Menedżerskie i społeczne aspekty współczesnego marketingu / %c Marek Prymon.
260 %a Wrocław : %b Ekspert, %c 1999.
650 9 %a Marketing
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400052989 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
999 %b prolib (24/09/2007 12:42:48) %r 1999

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 2604
Sygnatura:
C
Status:
Dostępna - na miejscu
Położenie:
czytelnia
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies