Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Klucz do marketingu : najważniejsze teorie, pojęcia, postaci

Tytuł:
Klucz do marketingu : najważniejsze teorie, pojęcia, postaci
Autorzy:
Sutherland, Jonathan
Canwell, Diane
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301154486
Seria:
Klucz do
Opis fizyczny:
IX, [1], 350 s. : il. ; 21 cm
Tytuł pełny:
Klucz do marketingu : najważniejsze teorie, pojęcia, postaci / Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Hasło główne:
Sutherland, Jonathan
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00865nam#a2200241#i#4500
001 1542400051113
003 WR WSB
005 20210708075029.4
008 130702s2008####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788301154486
035 %a IDWydania12776
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Sutherland, Jonathan.
245 1 0 %a Klucz do marketingu : %b najważniejsze teorie, pojęcia, postaci / %c Jonathan Sutherland, Diane Canwell.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2008.
300 %a IX, [1], 350 s. : %b il. ; %c 21 cm.
490 1 %a Klucz do
650 9 %a Marketing
700 1 # %a Canwell, Diane.
830 0 %a Klucz do
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400051113 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-01-15448-6
999 %b annac (07/12/2011 12:34:14) %d annac (07/12/2011 12:29:40) %r 2008

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 16693
Sygnatura:
W M
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies