Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Encyklopedyczne podstawy marketingu

Tytuł:
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autorzy:
Wojciechowski, Tadeusz
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Warszawa : Placet
ISBN:
9788374881418
Opis fizyczny:
334 s. : il. ; 24 cm
Tytuł pełny:
Encyklopedyczne podstawy marketingu / Tadeusz Wojciechowski
Hasło główne:
Wojciechowski, Tadeusz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00717nam#a2200205#i#4500
001 1542400048818
003 WR WSB
005 20210708075019.5
008 130702s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788374881418
035 %a IDWydania9590
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Wojciechowski, Tadeusz.
245 1 0 %a Encyklopedyczne podstawy marketingu / %c Tadeusz Wojciechowski.
260 %a Warszawa : %b Placet, %c 2009.
300 %a 334 s. : %b il. ; %c 24 cm.
650 9 %a Marketing
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400048818 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7488-141-8
999 %b annac (26/05/2009 16:21:58) %d annac (26/05/2009 16:19:30) %r 2009

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 11758
Sygnatura:
W M
Status:
Dostępna
Położenie:
wypożyczalnia
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies