Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Tytuł:
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autorzy:
Świerczyńska-Kaczor, Urszula
Temat:
Marketing elektroniczny
Społeczności internetowe
Rok wydania:
2012
Wydawca:
Warszawa : Difin
ISBN:
9788376416663
Opis fizyczny:
289 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm
Tytuł pełny:
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej / Urszula Świerczyńska-Kaczor
Hasło główne:
Świerczyńska-Kaczor, Urszula
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00827nam#a2200217#i#4500
001 1542400048369
003 WR WSB
005 20210708075017.2
008 130702s2012####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788376416663
035 %a IDWydania13984
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Świerczyńska-Kaczor, Urszula.
245 1 0 %a E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej / %c Urszula Świerczyńska-Kaczor.
260 %a Warszawa : %b Difin, %c 2012.
300 %a 289 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 23 cm.
650 9 %a Marketing elektroniczny
650 9 %a Społeczności internetowe
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400048369 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7641-666-3
999 %b annac (18/02/2013 10:29:51) %d annac (18/02/2013 10:27:40) %r 2012

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 19470
Sygnatura:
W M/E-M
Status:
Wypożyczona
Położenie:
wypożyczalnia
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies