Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

Tytuł:
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu
Autorzy:
Kotler, Philip
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2005
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne
ISBN:
832081569X
Opis fizyczny:
147,[1] s. ; 21 cm
Tytuł pełny:
Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu / Philip Kotler ; przekł. Andrzej Ehrlich
Hasło główne:
Kotler, Philip
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00716nam#a2200205#i#4500
001 1542400048334
003 WR WSB
005 20210708075017.5
008 130702s2005####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 832081569X
035 %a IDWydania5312
040 %a WR WSB %c WR WSB %e PNN
100 1 %a Kotler, Philip.
245 1 0 %a Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu / %c Philip Kotler ; przekł. Andrzej Ehrlich.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, %c 2005.
300 %a 147,[1] s. ; %c 21 cm.
650 9 %a Marketing
856 4 # %u https://prolib.wsb.wroclaw.pl/site/recorddetail/1542400048334 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-208-1569-X
999 %b bk (24/09/2007 12:51:03) %r 2005

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu
Nr inwentarza:
kp 6546
Sygnatura:
W
Status:
Wypożyczona
Położenie:
wypożyczalnia
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies